Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

less, aningen stressad, lat, trött - ingen bra kombination

Kategori: Allmänt

Nej sannerligen inte... Ikväll är sista kvällen för mig i stugan... Borde ta å packa ihop mina saker lite, som ligger utspridda lite överallt... kanske städa undan det värsta, dammsuga å sånt... Som i tidigare inlägg påpekade jag att jag var aningen less på plugget efter en horribel dag...

Oj oj, nu smäller det här ute, undra vad som sker, låter som raketer...

Back to business...
Så, less har framgått, och lite stressad över att orka packa och städa... Lat och trött bidrar till att inte orka göra det jag borde och måste göra... Orkar definitivt inte göra det imorrn, börjar kvart över åtta, Lina ska hämta mig strax före åtta å då ska jag ha packat ihop mig, städat ut mig och lämnat nyckeln... Och jag va så trött imorse att jag knappt orkade kliva upp, och imorrn är det lite mer än vanligt att göra och jag lär knappast vara mkt piggare än jag var idag...

Men men, orken kanske infinner sig.. Annars får jag så lov att ta mig i kragen, det är ju inte så farligt bara man sätter igång..

Mer Sex & the City till folket =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: