Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Ny termin, ny kurs

Kategori: Allmänt

Japp, nu är jag tillbaka i Härnösand...
Med blandade känslor. Det är ju alltid kul att komma ner och träffa vännerna som man endast träffar här, men samtidigt inte så kul med skola =( igår var jag inte alls pepp på en ny termin och en ny kurs, lika lite som imorse...
Och inte blev det bättre när jag kom på skolan och kursintrot va trist å hon som pratade egentligen inte hade något att säga... Men men, efter lunch hade vi föreläsning och språkutveckling och språklig medvetenhet, kändes som det kunde bli intressant. Men det blev som en repetition av tidigare kurser, kändes lite trist, men samtidigt fick jag känslan att det här kan jag =) men i längden blev det lite trist... Hoppas det bli mer intressant imorrn...

Nu sitter jag i stuga, Jenny kikar på TV och Maria duschar... Får se om vi hittar på något bus sen =)
Jag har iaf sovmorgon imorrn så jag behöver inte skynda i säng, även om jag e toktrött...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: