Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Nyvaken

Kategori: Allmänt

Ja fy va skönt de va me lite sovmorgon, fast jag har bara halvsovit sen halv åtta, för då va Ida uppe och snurrade runt innan hon drog på skolan, å efter de va de svårt att somna om helt, vaknade till ibland å somnade om, å sånt gör att man blir ännu tröttare kan jag känna.. Men till slut blev ja tvungen att kliva upp, dels för att jag va såååå kissnödig att jag inte gärna kunde ligga kvar i sängen och för att Johanna sa att hon skulle komma förbi vid 10, så jag smsa Johanna och sa att jag va nyvaken så hon va beredd på de, men fick till svar att hon inte kommit iväg än... För hennes bil har stått och blivit översnöad i 1 och en halv månad, så hon hade de hon gjorde innan hon kunde ta sig iväg =P Men snart så e hon här =)

Så nu ska jag hoppa in i duschen å vakna till liv =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: