Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sömnpiller... 3 / 1/4= zzzzzzzz

Kategori: Allmänt

aaaaaaaargh..... efter eftermiddan e jag återigen inte så förtjust i matematik... Efter passet på förmiddan kände jag mig grymt duktig, hade löst en massa uppgifter och t.o.m. haft rätt över en av killarna i gruppen, som precis slutat gymnasiet, vilket borde innebära att de fortfarande minns matten... Vilket inte jag gör, så bra....

Men så fort föreläsaren på eftermiddan öppnade munnen dog mitt intresse... Skrev ner några intressanta punkter, men resten av tiden satt jag och klottrade i skrivhäftet och skickade bilder på klottret till Ida =P

Jag hoppas Richard, föreläsaren från förmiddan kan väcka matteintresset igen, så man åker hem med en bra känsla...

Va bara tvungen att skriva av mig lite...

Nu blir det godis och Las Vegas

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: