Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

*gäsp*

Kategori: Allmänt

ja men fy bubblan va trött ja va idag... ska börja jobba snart åxå, kändes inte så lockande, men man må ju...

Jag och mamma knatade ner på pizzerian för lite allsång och sällskap igår =) vi va inte många men trevligt hade vi =) å sent blev de, vi var sist att lämna lokalen =P Sen satt vi å surra på altanen och åt upp maten som blev över från middan å sen så kom prinsen och sällskapade me oss på altanen, och iochmed att huvudet föll på kudden föll ögonlocken ihop och jag sussade djupt... Men sen så ringde prinsens telefon av och till under nattens gång, så efter de kunde man ju inte somna på riktigt igen, låg bara och undra va klockan va å hur länge de va till han va tvungen att åka =( å tillslut ringde klockan och de va tack och adjö... gosade ner mig igen framför en film och har legat och halvsovit till den.. Har nyss ätit frukost, nu ska man väl försöka få på sig kläderna, på me lite smink och fixa kaluffsen =P

När jag slutat ska jag ut och promenera med en Maddis, som har jätteont, så jag hoppas vi kan promenixa, annars får de bli en annan dag...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: