Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hade nåt fyndigt på g...

Kategori: Allmänt

ja nån gång under dagens lopp kom jag på en perfekt rubrik för dagens inlägg, men nu är det som helt bortblåst...

Var slitsamt att ta sig ur sängen idag, å ändå va ja i säng rätt tidigt igår... Men till slut så tog jag mig upp och fixa dona och iväg på jobbet... Har varit nåt att göra hela tiden så det har varit 4 helt ok timmar idag... Imorrn börjar jag 12, så de känns rätt nice, jobbar till 20, ledig lörda å så jobbar jag på sönda...

Ska till å beställa mig en ny mobil, har varit lite lur på det ett tag, men i helgen fick jag se Emelies nya =) en sån som jag funderat på, och blev helt såld på den =) så nu blir de en sån...

Sen ska hunden ut och rastas och efter det ska jag mysa ner mig på altanen och läsa och hoppas på solen =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: