Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Ja jag säger då de...

Kategori: Allmänt

inte underligt att det går så dåligt för SAS, de har ju inte flygningar som passar alla =P var inne nu och kikade på om de fanns å flyga till Edinbught en weekend i början på december, men icke... =( hade ju velat åka dit med prinsen och shoppat loss =) på ryan air kan man boka senast idag, resor ända fram till mars 2010, men det kan jag inte göra idag... Å mamma hade funderingar på att hon och pappa skulle åka dit nåt i sommar, men eftersom vi såg att idag var sista bokningsdag så va de också liksom kört =P Herregud, sist mamma och pappa va dit var 1999, tio år sen... Jag har varit dit iaf två gånger sen dess, senast i höstas...

Morr, gjorde en ny sökning, med sista helgen i november, men fanns ingen avgång då heller... Nu är det KLM eller Ryan Air som gäller för min del... Sas får skylla sig själva... KLM är helt ok, men man måste byta i Amsterdam, och om det blir så denna gång, så ska jag ta två flyg med mer än en timme mellan ankomst och avgång, för det blev lite stressigt i höstas, då jag skulle haft 55 minuter mellan flygen, och kom till gaten och då hade dom bytt gate (så går det när man inte kikar på tavlorna =P ) så då va de bara å rusa genom halva flygplatsen till rätt gate... Tur att bagaget inte behövdes checkas om =P =)

Helgen var helnice =) Åkte till stan i fredas och mös för mig själv i soffan, med ett glas vin, eller två, nice program på tvn och en stickning i näven =) På lördan bar det av till Krokom för folkrace =)

"Min" Boije vann två av tre heat och kom tvåa i det tredje =)

med Johanna och Joffe som sällskap, vi hade det tokatrevligt =) sen brummade vi till Valla och somna typ alla tre i soffan, men strax efter fem blev det fart på oss, och tur va väl det, för i samma sekund som jag klev upp ur soffan knackade Emelie och Johan på dörren =) vi satt å surra ett tag, å sen dök Zandra, Tomas, Elin och Martin upp =) så va de dags å tända grillen =) Efter vi ätit behagade min prins att dyka upp, vi satt alla å mådde gott i solen ett tag, sen blev det kubb och lajbans =) efteråt åkte Zandra, Tomas, Elin och Martin hem, vi övriga spelade lite spel... Sen åkte Emelie och Johan och vi andra törnade in =) Upp tidigt på söndan, men inte nog me de så blev man väckt 10 över 4 på morronen av att Emil ringde till min prins... Efter det kunde man ju inte riktigt somna om... Så strax före åtta va jag uppe och duscha och väckte resten med hårtorken =P Så hjälpte Johanna och Joffe mig med disken å jag bredde mackor för att ha med till folkrace =) Sen drog i iväg till Krokom, utan min prins =( Väl i Krokom anslöt Emelie, Johan, Jenny och Martin =) Zandra och Tomas var funktionärer i helgen, så dom såg vi bara i pauserna...

Boije vann ett av två heat och kom trea i det andra, blev trea i A-finalen =) =) =)

Idag har jag jobbat, 10-18, å allt som kan ha gått åt helvete har nog gjort det idag =/ ingen lattjo dag idag inte... Imorrn väntar ett 7-15 pass, med varubil och säkert en massa annat jobbit =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: