Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ja just de ja...

Kategori: Allmänt

By the Way så strålar solen något enormt just nu =)

Min telefon väntar på mig att hämtas ut i stan nu =) längar till helgen då jag ska åka in och lösa ut den =) de e så roligt me nya mobiler =) Jag och Emelie kommer bli likisar ;) Johanna och Norsken ska också köpa en varsin, men Johanna ska ha en svart och Norsken en i silver, jag och Emelie har röda =) Jag valde mellan röd och svart, men den jag har nu är svart, vore kul me en annan färg =)

Har lagt en beställning på Oriflame idag, jag och Emelie =) skoj skoj

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Bara kul att vara likisar =). Det är verkligen en otroligt rolig telefon.. o jag tänkte ungefär som dej... svarta telefoner har man haft.. även silver... rött känns lite kul.

    Längtar till Oriflamegrejerna kommer =)

    2009-07-21 | 23:43:55
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: