Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Jippie kayey =) eine neue mobil =)

Kategori: Allmänt

Jajjemen =) nu har jag varit och hämtat ut den nya mobilen =) å jag e så superdupernöjd med den =) fan va massa lattjo grejer de fanns på den =) håller nu på å lägger in lite grejer från gamla telefonen in på datan och sen vidare till den nya mobilen, för å ha nåt tills vidare liksom... Det finns t.o.m GPS i mobilen =) fan va skoj jag tyckte de va, inte för att jag behöver nån, men det är lite småskoj =)

Efter det så ska jag och hunden ta bilen och åka till Skärvången å hälsa på grannarna som flytt dit ;)

Sen ska jag hem och ta hand om hästen =)

Förresten ska det sägas att min vovve varit kalasduktig idag =) han har åkt i min bil till stan och tillbaka =) sista biten på hemresan låg han så lugnt och snällt så =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: