Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

R.I.P THE KING OF POP

Kategori: Allmänt

Jag har inte skrivit något på länge nu, har jobbat och sovit... Ja och ätit åxå =P

Tragiskt!!! Det är det, jag har undrat när det skulle ske, men inte så snart... Vår kung av pop... Rest in Piece =)

Ja uschaligen, trodde jag skulle få umgås massor med min egen prins i veckan, men det har det inte blivit nåt av =( en sväng i söndas, å trodde vi skulle ses idag, men han borde väl veta bättre... Jag kommer inte dit om dom ska ut och fiska =P Nej då umgås jag hellre med Maja och ungarna =) Får hoppas prinsen följer med till stan i helgen så vi får umgås litte grann iaf, å de e inte bara jag som vill att han ska haka på ;) det finns nyfunna vänner bland oss =)

Idag åkte mamma till stan och skulle shoppa lite garn och så, så då skickade jag med henne en slant för att köpa garn och strumpstickor, för nu ska jag börja sticka småstrumpor =) ;)

När jag åkt på jobbet kom jag på att jag skulle be henne köpa hårfärg =) så e den biten avklarad innan jag ska till frisören... om typ tre lååååånga veckor =S men efter det kommer det bli bra =) Är så less på mitt hår större delen av tiden, det vill inte göra som jag vill... Har funderat på hur jag vill ha det, och tror jag äntligen har kommit fram till en bra frisyr, men vi får se, det kan hända mkt under tre långa veckor =P Å jag vill inte va helt 100 heller, min frisör e så duktig på att få till mitt hår så jag blir toknöjd =) Senare i sommar eller tidig höst ska jag försöka få in litte skojjsiga färger också ;)

Nej nu ska jag hälsa på mamma som precis kom hem och sen ska jag brumma ner på byn =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: