Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

bestäm er!

Kategori: Allmänt

Förbannade väderstationer, ena dagen sägs det si och den andra så... Ena dagen är de eniga och andra dagen är de oeniga... =P

Jag vill ha SOOOOOOL!!! Inget jävla regn och ingen jävla kallblås så man tror man hoppat över sommarn och hamnat i oktober!!!

I helgen blev det folkrace på Lugnre tillsammans med min Emelie =) Tur man hade gott sällskap, för vädret var katastrof! Å de va ännu värre på söndan, men då satt jag inne på Ica och jobbade jag...

Förstår inte, första åren jag va på folkrace va de alltid fint väder, men nu på senare tid så kan man räkna med att långfillingarna ska på å massa tröjjer... T.o.m mitt i sommarn, å man ska banne mig inte glömma regnkläder och paraply!!!

Nej fy vale!

Idag lyckade jag vakna en kvart innan jag skulle va på Ica.... =S flög upp ur sängen och va där 1 minuter över 10... Tycker jag att jag gjorde bra, tur man har bil =P Klädde på mig och borstade tänderna samtidigt, på me lite mascara och spraya håret, sen ut me vovven till stallet, sen in i bilen och kasta i sig en banan på vägen till jobbet... Åhåjaja... Väl där va det toooooklugnt, typ inget att göra på hela dan... =( Men imorrn blir det dess raka motsats =P Varubil....

Nu ska jag dricka kaffe m pappsen och gräma mig över att inlogget till banken strejkar ännu en gång...

Sen blir det fotboll, Italien-USA i Confederations Cup...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Fia säger:

    Hejsan! Hoppas du har en bättre midsommar än oss, här spöregnar det!



    Tänkte också berätta att jag fick A på Khosrows tenta samt på Daniels... :D!

    2009-06-19 | 15:52:36

Kommentera inlägget här: