Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

gregoriemarknaden 2009

Kategori: Allmänt

Det blev ett besök på marknaden i år också =P Pappa är ju stammis där nu ;) det finns en speleman som alltid är på marknaden i Östersund som han gillar, och nu i år köpte han ännu en skiva av honom =) trevlig karl den där spelemannen, och hans musik är inte så tokig, om man är allätare, för det är någon slags svensk country... Vilket kan klinga klent i mångas öron, men jag är uppvuxen med allt möjligt i musikväg så jag rynkar inte på näsan förrän jag gett det en chans ;)

Hur som helst så blev det lite köp gjorda även för min del... Man kan inte stå och ropa: "Alla väskor, 100kr styck" när jag går förbi... =P fick med mig två stycken...

en mörkbrun


och en i mörksilver


=) =) =) ME LIKE =) =) =)
ska bara komma på när jag ska använda dom... blir ju inte här i Föllinge iaf, å inte nästa vecka i H-sand... jaja, tillfälle ges nog framöver =)

Så köpte mamsen en mysse åt mig åxå =) rosa å fin e den =P



Å så en bild på hur mycke folk de va i farten i lördas... å de bara längs stråket i hamnen



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: