Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Helvete

Kategori: Allmänt

Just nu har jag ingen jävla ork över till någonting... Så jag ber på förhand om ursäkt för eventuella otrevligheter jag kan kläcka ur mig eller om jag verkar ignorant...

Plugget har satt sig i kroppen nu, orken finns inte till något annat... Ett förkylningsvirus har också invaderat min kropp lagom till inneveckan i H-sand, vaknade i måndas me ont i halsen och värre blir det för var dag... Skitkul? Inte ett dugg!!! När man är här vill man ju visa att man kan och vill... Inte så lätt när man inte orkar nåt... Igår var det tillochmed jobbigt att bestämma vad jag skulle äta till middag och imorse fick jag knappt i mig nån frukost...

Sen att folk inte kan meddela att de inte ska me på saker i tid går mig också på nerverna... No respect... Allt sånt skit gör mig förbannad och stressad... Stressen leder till mindre engagemang i studierna som leder till sämre betyg... ond cirkel i det hela.. Och en förbannad Emma vill ni inte möta... Så stay away om de inte är oerhört viktigt... För just nu är jag som en stungen tjuren Ferdinand!!! Om jag hade haft orken...

Kommentarer

  • Jenny säger:

    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

    2009-03-19 | 23:28:44
  • Erikssonskan säger:

    Heja på gumman. Vi finns ju där för dig fast allt är ett helvete. Puss gumman

    2009-03-23 | 19:22:13
    Bloggadress: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: