Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Happy happy happy

Kategori: Allmänt

I tisdas gick jag och la mig i någorlunda "normal" tid, och vaknar första gången av mig själv vid halv sex, somnar om, vaknar sen kvart över åtta av att det står nån på andra sidan väggen (ute alltså) och drar ut spikar (å de e inget härligt ljud) alldeles utanför mitt huvud... Dom har ju kommit på att dom ska måla om alla husen i det här området... Å så klart ska dom va utanför mitt sovrumsfönster toktidigt =P Men men, inte mkt att göra åt det, det var bara att kliva upp... Hällde i mig lite nyponsoppa, klädde på mig och gick ut på en timmes lång härlig promenad =) Kom hem å duschade och fixade mig, sen slappade jag en stund, sen in till stan för å träffa Jenny och Martin =) vi gick en sväng på stan och kikade sen blev det panini på Thé Huset =) mums, sen fixa lite andr ärenden å sen skjutsade dom hem mig... Hann knappt mer än komma in genom dörren så ringde mobilen... Det var denna någon =) Vi bestämde att han skulle komma hit, så då fick jag brått att fli undan lite och dra dammsugaren över golvet... Ett tag senare var han här =) Vi kikade på lite tv å hade det allmänt trevligt =) bestämde att han ska kika på hockey me mig, Jenny och Martin ikväll =) kul kul ska det bli...

Igår hade jag toksvårt att somna, tyckte jag va trött när jag stängde av tvn vid halv tolv, låg och läste och boken tog slut, men kunde iaf inte somna... =( klev upp igen och kikade på sista 30 minuterna av CSI NY, sen tog jag en ny bok och började läsa, ooch till slut efter många om och men så somnade jag... Å vaknade idag halv sex, somnade om, sen vaknade jag av och till ända till jag klev upp kvart över åtta... Kikade lite på The Voice tv, sen blev det en promenad i solen =) Har precis kommit hem, nu blir det lite tv, sen en dusch och sen väntar studier =S

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: