Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

inget...

Kategori: Allmänt

Inget bra på tvn... =( får nog förpassa mig till sängen och en bra bok istället... Kanske lika bra det...

Har legat i soffan hela dan idag, vid halv sex blev det en dusch och lite fixing, sen kom Jenny å Martin å hämta mig, sen hämta vi upp Emelie och åkte hem till Jenny och Martin... Beställde pizza och mumsade i oss, men jag orkade bara en fjärdedel av min lilla barnpizza... Måste va förkylningen som gör det... Sen blev det hockey, och humöret föll med våra Kronor... Förlust med 3-1 mot Kanada, bronsmatch mot USA väntar imorrn...

Helt pigg har jag inte varit under kvällen, men nu när jag sitter här hemma så känner jag mig faktiskt lite bättre, men huvudvärken är kvar... Blir ingen skola på förmiddan imorrn, och eftersom jag inte läst boken vi ska samtala om tror jag inte att det blir någon skola alls imorrn... Jag ska nog kumpera med soffan imorrn med...

Lika bra att "han" med stort "H" inte är i stan i helgen, känns inte så kul att umgås om jag är så här... Men på sönda blir det mest troligt bio, Wolverine =) Med honom, Jenny, Martin, Emelie och Johan =)

Nej nu får det bli sova

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: