Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Komplimanger

Kategori: Allmänt

är alltid trevligt att få =)
Och idag har dom öst in... Det är ju tacksamt att arbeta med små barn, dom är duktiga på att säga vad dom tycker ;) men även ungdomarna =) idag tyckte jag inte att jag såg så speciellt märkvärdig ut, men de tyckte tydligen dom.. Hade fixat till håret lite mer än vanligt, i en sorts tuppkamm, det tyckte dom va lite fräckt... Men i all ärlighet så har jag haft det tidigare men då va håret betydligt kortare så det syntes väl inte på samma sätt =P Å så har jag målat naglarna rosa och vita, halva nageln vit och halva rosa.. Det reagerade dom åxå på och rosa matchande örhängen... Grön/svart randig kofta matchade gröna stövletter osv... Ok jag erkänner att jag tänkt mig lite för i valet av smycken och kläder, men det gör jag ju jämt! Men roligt var det iallafall... Funderar på vad jag ska hitta på me imorrn =P

Imorrn bär det av till stan efter jag slutat jobba... Så nu ska jag sätta igång å plugga lite för snart e de hockey å sen måste jag börja packa ihop mig lite, för ska jag göra de imorrn innan jobbet får jag kliva upp innan solen =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: