Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Ont i magen...

Kategori: Allmänt

Ja jag fick tokont i magen precis just nu... Otäckt... Hoppas inte magsjukan är på återtåg...

*Schweiz vann me 4-3 i förlängningen, men gick inte vidare i hockey-VM utan de blev USA. Poängen fällde Schweizarna.

Har skrivit en bra bit på loggen inför helgens träff på spec.ped-kursen =)
Känner mig riktigt duktig ikväll, å pigg som en mört e jag, men ögonen faller nog igen så fort jag lägger mig i sängen =P Nu ska jag spara och stänga dokumentet å så ska jag lappa ihop en nagel å sen ska jag surfa runt lite medan det torkar, sen ska jag försöka packa lite, iaf lägga fram allt så jag inte glömmer nåt... Men det kommer jag SÄKERLIGEN att göra, som vanligt... =P

Har även hunnit med att räkna lite på ekonomin och har konstaterat att jag kan unna mig något litet iaf... Har lagt 1000 spänn som kassa i Sthlm nästa helg, det blir 600 för boendet och sen 400 om vi kommer på att vi ska göra nåt, men jag tvivlar på att det blir mkt mer än en racertur på stan.. Vi kommer ju trots allt direkt från båten och vill nog mest till vandrarhemmet och slappa... But you never know ;) Å efter lite mer kalkylerande kom jag fram till att jag ska ta en snabb sväng på stan i veckan, men det står å väger mellan lite olika saker, ska ta mig en rejäl funderare på det innan det blir nån tur på stan ;) =P

Säger GodNatt nu =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: