Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sjukling...

Kategori: Allmänt

det är jag det... Har bara väntat på att det ska bryta ut... Har varit lite seg i veckan, och i mitten på veckan började det kännas i halsen att nåt va på gång och härom dan när jag vaknade va bihålerna på strejk tror jag... dagtid har det gått bra, men på kvällarna har det känts av... Och idag är jag helt lost.. det känns i bihålorna och jag orkar fan inte göra många knop...

Lägligt är det absolut inte... Har ju studieträff ikväll och imorrn... Har mailat läraren och meddelat att jag med största sannolikhet inte kommer ikväll, men att jag ska försöka komma imorrn... Känns inte alls bra att inte gå, när man bara har träff en helg i månaden... Morr...

Vi får se hur det artar sig, men för tilfället är soffan och tvn mina bästa vänner... Och insidan av mina ögonlock... =P

Just de ja, det var jätteskoj igår och Sverige vann =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: