Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Mot flygplatsen

Kategori: Allmänt

Japp, nu sitter jag på flygbussen mot Skavsta :) Vi stannade så många gånger m tåget pga mötande tåg och sen va de ett godståg som hade kört på tok, så vi blev stående i ca 10 min, och jag började stressa upp mig.. Tänk om jag inte hinner m bussen.. Men vi kom till centralen 5 över 11, så det gjorde lokföraren bra :) Sen snabba sig upp på cityterminalen och hitta rätt gate till bussen, och det kom inom 5min.. No worries :) Så strax före ett är jag framme på flygplatsen och sen går flyget 14.20 :) Så då kanske jag hinner ta mig en efterlängtad kopp kaffe ;) Sitter två personer bakom mig här på bussen som tydligen också ska till edinburgh, å tjejen verkar ha bott där, i 6 veckor.. ;) inget mot moi.. Å så håller hon på å berätta om vart dom ska å så, I know all the places :) Solen skiner i huvudstaden, å jag som tänkte blunda och vila lite.. Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: