Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

myyyyys =) med vänner =)

Kategori: Allmänt

ja vilken härligt underbar lov-vecka det varit =)

åkte in til stan i tisdags och hängde me Emelie och kikade på Gudfadern I.

I onsdags var jag, Jenny, Martin Emelie och Zandra på Michael Jackson: This is it!

Såååå bra =) Michael was the ONE!!! Kommer aldrig att finnas en artist som honom!


I torsdags tog jag det mest lugnt, var ut på en timmes promenad men mer blev det inte, fick mysa med min darling, och på freda morron åkte jag hem till Valla för att dusch och fixa för en dag på stan med darling. Då ringer mamma och vill ha sällsis på stan en sväng, så då fick jag rappa på =) gick med mamma lite mer än en timme, sen tog vi en fika på stan och då kom darling så jag bytte shopping-sällskap =) vi hittade lite grejer åt honom till Vemdalen (som e nästa helg!!!) å sen skildes vi åt. På kvällen kom Johan och Emelie förbi och vi kikade på Idol och åt god mat =)


I lördas va vi hos Jenny ett gäng och mådde gott =) Efteråt for jag och Emelie förbi Karlssons nya place och blev "blown away"! Så nice =) Sen mötte vi upp Joffe, Johanna och Johan och åt god Kebab blandat med massa härligt skratt =)

Sen samlades vi här i Valla en stund och kikade på Dansbandskampen, Johanna och Joffe åkte rätt tidigt, men Emelie och Johan blev kvar nästan till tolv. Så gick jag å la mig och sov sååå gott så =)

Låg framför tvn en stund i morse, sen gav jag mig ut på en promenad =) härligt i solskenet =) När jag  kom hem va Emelie och Johan här och hängde me Ida =) strax efter de kom Jenny och Martin förbi med Jennys gamla tv och tvbänk =) jag ska ta över dom =) Så umgicks vi här några timmar, sen pös dom allihopa, men Emelie e på väg tillbaka =)


Johan åter på väg till Norge, jag å Emelie ska äta surströmming å må gott =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: