Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Blir det fel i rytmen...

Kategori: Allmänt

redan från morgonen, så sätter det sina spår...

Vissa dagar iallafall...

Imorse var jag rätt seg, men klev upp inom den acceptabla tidsramen, trodde jag... Måste ha sölat på nåt hemskt imorse, för jag kom inte iväg förrän vid kvart över sju... Och sånt är inte bra för mig och min mage... Fastän jag vet att jag hinner upp gott och väl så är jag iallafall inte uppe vid min vanliga tid... Tiden jag behöver för att packa upp och få landa en aning innan allt sätter igång... Så idag är jag inte helt fit for fight så att säga... Men jag är här iallafall =)


Ska snart ner och ha hela gänget en timme =) spännande... sen skickar jag hem alla utom fyra å så ska vi ha lite engelska =) å sen får dom fyra också åka hem och jag kan planera upp lite för övriga dagar ;)


Nej nu må jag nog gå och ringa in dom =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: