Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

deprimerande fast ändå upplyftande... =S

Kategori: Allmänt

ja först i morse på min resa norröver så kändes det bara deprimerande... Kolsvart å aningen snö, lite på vägen... Det var mest det svarta som va deprimerande... Å så insåg jag att så här kommer det vara resten av min tid här uppe... För varje tisdag som jag åker hit så kommer det vara bäcksvart... huuuvva... Som tur e så blir det ju ljusare längs vägen, och idag så fick man se lite sol =) so it's not all bad ;)

Men sen den här snön... tänka sig, jag tror nog att den kommer ligga kvar, om det inte e tänkt å bli tokavarmt framöver... Hemma i Föllinge e de rätt mkt nu, men inte här uppe.. wierd..

Nej nu ska jag hämta mig en kopp kaffe och sen ska jag försöka planera upp dagen... skolfotografering idag.. ojojski...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: