Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

no fear shakespeare

Kategori: Allmänt

nä just precis! det finns en flik på en hemsida som heter så =) tyckte jag va lite skoj =P


nu är det snart dags för sista lektionen för dagen =O sen ska jag försöka få lite ordning inför imorrn.

tänkte redan igår att jag skulle fixat och donat lite i klassrummet, men jag är inte helt 100, har dragit på mig en förkylning =( så idag efter skolan, ska jag planera upp morgondagens två lektioner å sen bege mig till stugan och kura =)

första torsdagen på länge som jag e här, eftersom vi varit å badat i Föllinge tidigare veckor, känns lite mysko m två nätter i V-byn, men det går bra =) förutom att min data inte vill som mig =P


skulle kika på film på datan igår, men efter en halvtimme gav den upp å sen ville den inte läsa skivan längre... får se om det går bättre idag... Igår kunde jag ju iaf ligga å lyssna på hockey å lösa soduko =P

Men men, kanske får ta å plugga lite istället ikväll =P


Nej nu ska vi ta å börja =) Mattelab står på schemat denna timme =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: