Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

matdoft =)

Kategori: Allmänt

jajjemen, har skjutsat in en pizza i ungnen och nu börjar det lukta mumma =)

ska slica upp den och äta och läsa "the Great Gatsby" samtidigt ;) måste va lite effektiv =P



blev måttligt paff när jag startade datorn nu, satt hemma i helgen och försökte få CD-läsaren att funka på datan men det gick verkligen inte... den har varit knäpp i säkert ett halvår, men nu när jag slog på datan så funka den plötsligt =) *peppar peppar*


klockan sex ska jag infinna mig på skolan igen och förbereda det sista inför föräldramötet ikväll, är inte nervös än, men det lär jag väl blir när mötet väl börjar... Mitt första föräldramöte här på skolan, men har ju haft iaf ett förut..


Idag ringde en av lärarna på en skola i Krokom som jag praktiserat och även jobbat på förut och de skulle uppdatera vikarielistan =) så jag sa att jag fortfarande va intresserad, men bara månda och freda eftersom jag är i Valsjöbyn tisda till torsda... Å så sa jag att jag skulle höra av mig när jag har schemat för vårterminen...


Å så berättade den läraren att jag hade glömt en skiva på hennes skrivbord, så jag må väl åka och hämta den =P men jag har ju en bok som tillhör en annan lärare där så då kan jag passa på att lämna tillbaka den =)


Nu ska jag äta =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: