Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

värdera och omvärdera

Kategori: Allmänt

det gör vi alla dagligen tror jag... Man lyckas ju alltid ha förutfattade meningar, och sen får man oftast omvärdera, åtminstone lite... Jag har alltid tyckt att jag varit bra på att inte värdera människor i ett tidigt skede... Just eftersom man inte känner dom så väl... Men ibland får jag slå mig på fingrarna för då inser jag att jag haft förutfattade meningar.. Men inbland spelar det ingen roll, vissa människor klara man bara inte av! Men som tur är så behöver man ju inte träffa dom så ofta =P man väljer ju själv vilka man vill umgås med, för det mesta!

I mitt liv finns det ett fåtal personer som jag värderar högt! Jag tänker inte nämna några men jag hoppas att ni som värderas högt hos mig känner det =)


Idag har jag spronkans nya örhängen i öronen =) ett par tokigt rosa bauta-ringar =) fick dom av min Emelie igår =)


Nu när jag kom upp från matsalen kikade jag på mobilen och såg att jag fått ett sms från min darling =) de e inte klokt va han kan få mig att sakna honom ibland, genom små medel... Men som tur e så ses vi på torsda =) tror jag ska ge som förslag att ta nåt glas rött och kolla på Idol och bara va =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: