Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Wake me now!!!

Kategori: Allmänt

Jag tror inte jag sovit alls inatt... Helt ärligt... Har legat och vridit och vänt på mig hela natten... Gick och la mig vid halv elva, hade läst ut de sista kapitlen i boken vid halv tolv... Låg sen och funderade en massa... Fick för mig att gå upp på övervåningen för att hämta en bok som jag inte skulle glömma att ta me mig idag... Gjorde det, var förtfarande pigg så började läsa i den boken... Tänkte efter ett tag att nej nu måste jag sova... La ifrån mig boken... Vred och vände på mig, provade allt jag kunde komma på... Började spela spel på mobilen... Blev inge tröttare... Tittade på klockan (egentligen mot mina principer när jag inte kan sova) den va nästan tre... Kliva upp om två timmar... Tjurlåg ett tag till... Nähepp... Vände på hela steken så jag låg som Pippi Långstrump, dvs med fötterna på huvudkudden... Gick inte heller... Kvart över fyra tog jag upp boken igen och läste till strax före fem... Klev upp... In i duschen... Satt på kaffe... Åt frukost... Surra me pappa... Gick ner och fixa mig och packa ihop grejerna jag skulle ha med mig... Gick upp och drack kaffe me pappa... Bar ut grejerna i bilen... Tittade på när pappa slet loss en stor bit rost från ljuddämparen på bilen... Kramade pappa... Åkte på OKQ8 och tankade... Åkte mot Valsjöbyn... Är nu o Valsjöbyn...


Japp, där har ni de senaste nio timmarna av mitt liv, rätt detaljerat...


Tog en rosenrot och en ibuprofen imorse... Får se om det hjälper... Tror det gör det, får rättare sagt se hur länge det håller i sig... Ska försöka hålla mig vaken åtminstone tills jag kommit in i stugan i Gunnarvattnet...

Sen blir det nog en powernap, så jag hinner med allt jag ska göra =P


Ja det här med bilen är ju alltid lika skoj... Trodde jag skulle klara mig undan en massa omkostnader på bilen denna sommar... Fast i ärlighetens namn är det ju höst nu, de e ju trots allt september! =P Men som sagt så har yttersta lagret på ljuddämparen gett med sig, och pappa tror att det snart går hål på den =S vilket innebär att en ny måste dit... huffa!!!

Nej nu ska jag försöka komma igång och planera upp dagen lite grann =)

Mae höres!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: