Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

you just never know..

Kategori: Allmänt

Åkte till Föllinge igår och mös i soffan me mamma och tv =)
Åkte på skolan i Föllinge i morse för att ordna upp lite saker och invänta barna från V-byn för veckans simlektion..

Då kommer världens bästa receptionist upp på p-rummet och meddelar att badet är inställt (!!!)


HJÄLP!!! Vad gör jag??

Ringer upp Lotta å säger åt henne att inte skicka iväg barna... Tur som de va hade infot nått henne åxå... Så jag fick sätta mig i bilen och åka upp... Å nu e jag här... Jobbar egentligen till 12 idag... får se hur det blir med det...

Å sen ska jag tillbaka till Föllinge och packa ihop lite saker och sen åka mot stan... ojojoj sicken dag...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: