Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men fy va tråkigt...!

Kategori: Allmänt


bilen gick inte genom besiktningen =( de va tre grejer som va på tok... nåt me ena bakbromsen, en lykta och så lite vajsing på ett styrled =( har bokat tid på verkstan, men de e om två veckor, å mekanikern sa att jag inte ska köra till Härnösand me min bil förrän de e fixat me styrledet... mhmh... å jag som ska dit på tisdag, och sen hela veckan därpå... huuuu.... hur ska jag få till detta då??? Hoppas mamma e lite medgörlig så jag kan låna hennes bil på tisda... å sen får jag hoppas att jag kan låna Lille-mors bil veckan därpå, för efter Härnösandstrippen bär det raka spåret mot Vemdalen och dansforum... och en massa sol (hoppas jag) =)

va lejsamt, nu kommer jag inte kunna fokusera på annat än å fixa bil för tisdag och veckan därpå... hur ska de gå me mina studier??!?! bläää...

ska snart fara på Ica å jobba några ynka stackars timmar =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: