Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

det var bättre förr!

Kategori: Allmänt


gick och la mig kring midnatt igår och vaknade nångång mellan fem och sex och trodde klockan va tokmycke.... grrr.... sen sov jag jättedåligt fram till strax efter åtta då pappa påminde mig om att sätta på motorvärmaren och att sen när jag hörde traktorn skulle jag gå ut och flytta bilarna... ut i snöstormen... in under täcket igen och kika på  Jul i Kapernaum =)



så himla bra =) en annan bra julkalender är ju Mysteriet på Greveholm =)



den beställde jag också i måndags och ojojoj så glad jag blev när paketet kom igår =) med dessa två bl.a. men också med lite julklappar och en Wallander-film =)

annars i dag har det inte blivit mycke gjort, skidåkning, skidskytte och hockey =) på TVn såklart =P nu har jag precis skjutsat ner pappsen på byn, han skulle råka en gammal polare som är hemma över julen =) och mamma fixar me lite julgrupper, och jag vet inte riktigt va jag ska göra... kika på mer Jul i Kapernaum kanske =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: