Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

DU vill inte möta mig...

Kategori: Allmänt


i mörkret längs en väg... för bländar du inte av, bländar INTE jag av!!! hehe, vilket litet trafikmonster jag e... nä men jag samtidigt som jag tycker de e kul å jävlas (9 av 10 bländar ju faktiskt av) så måste väl folk fatta att man ska blända av när man får möte... men jag bländar ALDRIG av först, bara när jag möter lastbilar och timmerbilar!



jaaaa, idag e man hemma å e sjuk... prutt! fast just idag känner jag mig inte så sjuk, det va mest igår, men har man feber får man så lov att va hemma en dag extra... så idag har jag inte gjort så mkt... kollat färdigt på DH säsong 5, så nu är jag redo för säsong 6... som jag tror kanske kommer finnas i en julklapp =) sen upptäckte jag att de va skidskytte på tvn =) herrarnas distans..



det gick inte så bra för våra svenska herrar... och inte heller för våra grannar i Norge...



sorry boys! leave it to the girls!! =)



Här e tjejen som e så j**la grym!!! She's baaaack!!! =)

Ja mellan damerna och herrarnas åkningar och skjutningar har jag skottat snö och sopat av bilen... känns att det är lite varmare temperaturer nu, snön känns lite tyngre...



efter snöskottningen for jag på byn och handlade lite och fixade lite andra saker =) idag ska jag baka en chokladkaka med apelsinsmak och ev smält choklad ovanpå, denna kaka ska jag ha me mig på jobbet imorrn... min tur att ha fredagsfika =)

nä, nu måste jag hålla koll på skidskyttet =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: