Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Får jag lov?

Kategori: Allmänt


Får jag lov att lägga skrivandet på hyllan till imorrn? För ursch så lej jag blev strax innan maten... Har suttit me datan i knät sen mitt på dan... jag har kommit en bit på väg på den där uschliga matteuppgiften, men jag saknar ju ALL litteratur, så jag använder mkt från Skolverket, hoppas det inte gör så mycke... Ska skriva det i mailet när jag skickar in den... Kan ju ha lyckats fått me det väsentligaste ändå, fast via andra källor =P Så nu ska bara mamma läsa igenom tentasvaren så kan jag skicka in den, och så ska jag plite ner mer på matteskriveriet.. Har ett stycke kvar på första delen, den andra delen kanske jag plitar ner redan ikväll, för den är inte så avancerad, och sen får jag ta den tredje delen imorrn eller på tisdag... Ska ta me datan på jobbet så kan jag kanske plita ner lite på rasterna me ;)

Känns att man är ur gängorna vad gäller studierna, men bara man kommer igång så svischar tiden förbi... Men det är ännu svårare nu än när jag faktiskt pluggade att sätta mig ner och göra det... Konstigt...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: