Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

haha, pensionärsj***ar!!!

Kategori: Allmänt


ja jag blev lite full i skratt när jag stog och väntade på hissen på Mittpunkten idag, efter mitt lilla inköp... För det första stod det två barnvagnar i kö innan mig, så jag lät dom åka, såklart =P sen när jag själv stod först där och väntade och står och tittar ner i golvet så ser jag ett par hjul komma rullande förbi mig, så ser jag att det är en rullator... En gammal farbror kommer och tränger sig före!!! =P men snäll som man är, barnvagnar och gamlingar före =)

Idag har jag skrivit på för fortsatt anställning på jobbet... bara jag nu kan få tummen ur och skriva klart den där lilla skituppsatsen och skicka in den och få allt OKat så jag får ta ut examensbeviset nån gång så ska jag skriva nya papper, och få myyyysche bättre lön =)


Tack för nu! Måste fixa lite, och få lite i magen =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: