Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

11 dagar till..

Kategori: Allmänt

och jag har återigen överlevt årets värsta dag!!!

för vilken dag är det om 10 dagar? 10+4=14... 14e februari = alla hjärtans dag...

kräk...

och detta säger jag inte för att jag är singel, jag har alltid haft svårt för denna dag!

jag kommer att göra som alla tidigare år... stänga av mobilen och bosätta mig i soffan framför tvn =)

å jag säger då de, de e tur de e på en sönda =)


nej fy bubbla...

jag är fylld av negativ energi för tillfället... brukar vara det till efter den 14e och allas glada kommentarer om den dagen...


blä....

jag sitter och försöker påta ner några fler ord på uppsatsen, men det går jäkligt trögt... vi va till Härnösand i måndas och lyssnade på tre personer som "gick upp" med sina uppsatser... den biten känns ju inte så farlig.. om man jämför med opponeringsbiten.... uäää jag tror jag dör... det kommer aldrig att gå....

både igår och idag har varit riktiga skitdagar... idag är lite bättre då, eftersom jag till slut tod mig till datan och har fått lite gjort... men igår va det en riktig pissdag... ville inte kliva upp ur sängen... de e fan inge najs å vakna me världens skallebang... å den gav sig inte heller.. jag va som en klubbad säl hela dagen och kvällen igår... somnade på soffan nån gång under kvällen..

nej jag ska väl försöka få lite mer gjort, innan jag återgår till soffan...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: