Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

fyrkantigt och konstigt...

Kategori: Allmänt


ja lite så känns det att ha en gammal stationär dator... nu har jag fått den på plats här i lägenheten, å de känns rätt bra =) nu kanske man kan få nåt gjort igen... nu är det ju bara ett liiiitet problem... har ju inte mitt älskade spotify på den här datorn =( å nu kan maninte ladda hem det via proxy längre, man måste få en invite... men jag får väl betala dom 30 kronorna då, för jag måste ha mitt spotify om jag ska kunna få nåt gjort... men som det verkar så har jag varit så duktig och rippat in musik på media playern på datan, så det kanske finns lite vettig musik att  lyssna på iaf =P

å sen är det ju bara egentligen bara morgondagen jag måste klara mig utan, för imorrn eftermidda bär det av mot Härnösand igen... blandade känslor inför detta kan jag tala om... å sen när jag kommer hem, är det egentligen bara för att vända, och åka tillbaka åt samma håll igen... ska nämligen följa med familjen Svensson-Öhrling till Kramfors och hälsa på lite folk dom känner, men främst för att jag fått ta över Martins brors biljett till MoDo-FBK matchen den lördan =)=)

huvva, va de känns som tiden springer iväg från en... jag tror att vecka nio kommer att bli en rätt sömnlös vecka.. =( förutom ett tandläkarbesök, intervju i Valsjöbyn, och träffa VFU-handledare så gäller det främst att plugga... å läsa... å skriva... huuuuga... vecka nio och tio betyder isolering för min del tror jag... men ska jag få nåt gjort måste jag ju åxå umgås me mina nära och kära... annars känner jag mig så "alienated" (å va heter de på svenska då? =P ) en blanding av allt ska det va för att jag ska funka på topp =)

har ju iallfall, som kanske nämt tidigare, fått tag i BIBELN! Betydande: den boken som kommer att för mig vara oumbärlig i mitt skrivande =) pust va glad jag blev när mamma berättade att den hade kommit, hann läsa inledningen och första kapitlet, och WOW vilken kanonbok! där finns nog allt jag behöver veta! =) men tyvärr kan jag inte enbart använda mig av den.. man måste ha lite mer litteratur än så =P

nej nu ska jag väl försöka få på mig några andra kläder än underställ =P Emelie och Johan är på ingång =) senare ska vi uppvakta Martin på hans födelsedag och kika på la Melodifestival =) å efter det blir det skidåkning för min del... på tvn alltså =P å nu innan vi åker mot andra sidan av berget, så hoppas jag hinna få se Anja Pärson i Super-Gn åxå =) vilken brutta alltså!


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: