Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

inte nu igen...!

Kategori: Allmänt


fan va jag blir less...på mina sömnlösa nätter... sleepless on frösön =P

gick och la mig vid elva igår, va pisstrött där jag låg i soffan... började läsa...å läsa...å läsa.... sen va klockan halv ett... släckte och tänkte försöka sova....nej... 45 minuter senare tände jag och tog fram boken igen... å läste...å läste..å läste... till slut somnade jag iaf... å sov till strax efter 10... tror inte det blev så många timmars sömn inatt... för banne mig va jag e trött... å så tror jag att jag har nåt förkylningsvirus eller nåt... för jag e tjock i näsan och nyser lite titt som tätt... å så tror jag att jag har feber... av och till...


men nu måste jag ta å friska på mig =P jag ska på "after-school" på Bishop Arms ikväll =) ska bli skoj å få hänga me brudarna lite =) hoppas alla kan komma =)


idag håller jag på å tvättar =) jippie...! eller inte...
har tvättat två köksdukar, men dom vägrar bli rena, så jag tror soppåsen blir nästa stopp för dom...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: