Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jajjemensan!

Kategori: Allmänt


då va man ägare till två par fina converse då =) det blir ett par ljusblå/turkos och ett par rosa som hamnar i min ägo! vann budgivningen på de blå idag =) är sååå glad =) men det dröjer typ 2-3 veckor innan jag fått de rosa, och de blåa ska jag betala vid löning, så det lär dröja ett tag innan dom kommer åxå, men det gör inget, de går iaf inte å kuta omkring i dom än =P de e lite för kallt för de ;)



å så har jag ju redan ett par röda och ett par bruna =)


So happy =)

förra veckan fick jag ett mail om återbärning på cdon.com =) fick tre st rabattkoder, som skulle utnyttjas innan sista februari, och man fick inte kombinera dom =P men jag slängde iväg tre beställningar på en gång ;) så snart är filmhyllan mer komplett, passade på at beställa sista pirates filmen, har de två första, likaså med sagan om ringen, har sista på vhs, vore kul att ha alla på dvd =) sen blev det en film baserad på Jane Austens Förnuft och Känsla, den visades i tre avsnitt på svt strax efter nyår, och den va tokbra =) nyfilmatisering... den fanns inte inne när jag va in och kollade för några veckor, så då la jag den på bevakning, och nu gick den att beställa =) vilken kanondag =) å så hade dom en massa kampanjer som vanligt, så det blev första säsongen av vänner åxå, för 99kr =)=)=)

Och dagen började bra också =) mobilen ringde strax efter tio, det va min älskade Johanna =) dom va på väg till stan och dom ville komma in å låna toan =P självklart fick dom de =) sen idag ska vi käka tillsammans på Tages =)

Så, som tidigare uttryckt: Vilken kanondag =)



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: