Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

månda...

Kategori: Allmänt


de kändes i hela kroppen imorse när väckarklockan ringde... månda... nej fy!

me jag tog mig till slut upp ur sängen, la mig på soffan och kollade på en av filmerna jag fått från lovefilm.se =)

haha, jag måste bli bättre å kolla brevlådan tror jag =P för jag såg aldrig att filmerna hade kommit i fredas, jag upptäckte dom igår när jag av vana kollade brevlådan... haha... ja, men eftersom jag kom hem så sent igår tänkte jag att jag skulle se en av dom på morgonen idag =) så får vi se om jag tillåter mig själv att se den andra sen idag =P

Den jag såg imorse va The Duchess med Kiera Knightley =)
Jag har en svag punkt för filmer som utspelar sig i tidiga engelska sammahang, tex allt av Jane Austen e grymt bra, gamla och nya versioner =) The Duchess va precis så bra som jag trodde att den skulle va, och den är ju baserad på en sann historia!



nej nu ska jag väl försöka få lite gjort på uppsatsen =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: