Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men ta me faaan!

Kategori: Allmänt


ska inte datahelvetet gå å pajja åxå!!!
faaaan, å allt som hör uppsatsen till ligger på den datan!!!
har iaf sparat ett av utkasten på usb, men om det är den senaste versionen vet jag inte... gahhhh!

Jag hoppas jag kan få lämna den till en polare som kan kolla på den under veckan, och ge mig besked om den går att rädda, eller iaf hårddisken... uääää... trodde att den skulle palla ett tag till, den e ju bara lite mer än två år...

Nu har jag iaf gjort min första intervju till uppsatsen... kändes rätt bra, tur man intervjuar personer man känner =P kändes lite kymigt innan, men det gick rätt snabbt att komma in i diskussionerna och glömma bort inspelningsapparaten ;) å fan va bra ljud det blev på inspelningen... va lite orolig att det inte skulle bli så bra, men det va mig en bra investering... =P


Nej nu ska jag gå upp och ta en kopp kaffe med gamla kollegor och surra strunt ett tag, sen ska jag hem och se vad jag ska hitta på med fram till 14, då börjar jag jobba på Ica =P

Tur man kan lägga rabarber på mammas jobbdata en stund =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: