Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

tyngden på dalskidan älskling!

Kategori: Allmänt

mjo, det citatet vet vi alla varifrån det kommer ;) satt och kollade på herrarnas super g, de va så jag kom på rubriken :-P men jag tyckte de va mer intressant me hockey, sverige - vitryssland.. Pappa sov och mamma va på god väg hon me, jag bytte kanal å då vakna mamma till, hon ville minsann se super g:n hon.. men då tyckte jag att hon kunde passa på å vila till kl.22 när vi alla hoppas på Kalla :) så jag fick kika på hockeyn :-D å pappa han vakna lagom till nersläppet ;) jag ville kika lite på snacket innan matchen, för (i min mening) sveriges snyggaste karl skulle ju va me i studion ;) ge mig Henrik Lundqvist på ett fat tack :) mumma vilken hunk :) :) :) men bara för att han sitter i studion betyder ju inte det att det svenska målet är obevakat.. nä, dom har ju en av de basta målisarna.. MONSTRET Gustafsson :) min favorit i FBK under hans tid i Karlstadlaget :) å Sverige leder, i skrivande stund, med 2-0 och monstret har gjort några fina räddningar :) nej nu ska jag koncentrera mig på hockeyn ett tag, å sen blir det till å hejja fram Kalla till ännu ett guld, eller iaf en medalj hade ju varit nice :) Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: