Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

What You Waiting For?

Kategori: Allmänt



LOOK AT YOUR WATCH NOW!
YOU'RE STILL A SUPER HOT FEMALE!

kan man inte annat än älska den låten med Gwen Stefani!??!?

fan jag blir så glad när jag hör den =) och när jag hör work it med Missy Elliot =)

sen finns det såklart andra låtar man blir glad över, men just för tillfället är det dess två som gäller =)


=) =) kvällen blev hur bra som helst, träffade på en av flickorna på vägen till bussen, sen på Bishop Arms träffade vi på två andra =) vi fick oss ett bord =) en femte anlände =) och vi surrade och hade tokskoj =) sen åkte en hem, vi andra surrade ett tag till och efter ett tag hamnade vi på Plaza, vi tog oss en öl/cider och surrade =) sen pyste vi alla hemåt =) nu sitter jag hemma i godan ro och undrar om jag kanske borde gå och lägga mig ;)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: