Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

You've got mail!

Kategori: Allmänt


mohahaha... låg i sängen och filosoferade innan jag somnade igår... å så började jag tänka på "skämtet" om vad Åsne Seierstad (osäker på stavningen på efternamnet) skulle heta om hon gifte sig med Brad Pitt... Åsne Pitt... (inte så kul i min mening)... men så började jag tänka på Brad =) å tänk va de måste se kul ut på hans brev te.x Mr.Pitt... det däremot tyckte jag va lite lajban =P eller i början av ett brev - Dear mister Pitt

ja lite roar dom små =P

men en annan sak som är skoj, eller rättare sagt en person, det är ju allas vår Björn Ferry! =) Dom intervjuade honom efter loppet igår och man kan ju inte annat än dra på smilbanden när den karln uttalar sig =)

haha, å vi måste ju ha sett ut som hej kom och hjälp oss igår... för pappa låg utsträckt och halvsov i ena soffan, mamma hade ockuperat den andra, och jag halvlåg i en av fåtöljerna me fötterna på bordet... vilken syn...!

åååå de e så skönt att ha en dator igen =) å få börja morgonen me å uppdatera sig på FB och annat skoj innan man sätter igång med vardagen...

idag består min vardag utav ett besök i en klass, sen en intervju och sen jobb på ica, och seeeen bär det av mot stan igen =) å förutom ikväll, som jag kommer spendera med Emelie, så ser det ut som jag kommer att måsta plugga heeela långa helgen... för på sönda bär det av mot vårat älskade Härnösand igen... eller? älskade var kanske att ta i... men nu är det bara några resor dit kvar, sen e vi klara!! =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: