Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

älskade ängel!

Kategori: Allmänt


Maria! Du är min räddande ängel! Tack så mycket för att du hjälper mig =)


Ikväll har jag suttit me Chatarina och försökt göra nåt vettigt, men det mynnade ut i andra sorters problemlösningar än den som var tänkt... så kan det gå ibland...


Jag tror att mobilen ska kunna vara brukbar igen på torsdag, jag håller mina tummar. Hade jag varit hemma hade det inte varit så farligt att ha en "död" mobil, men när jag e här i Härnösand vill jag gärna ha möjligheten att ringa mitt "bollplank" Emelie och surra av mig, det brukar hjälpa att se sakerna lite tydligare sen... =) Å naturligtvis finns det andra som jag gärna vill kunna höras med när jag känner för det... så det är ju inte så supernice just nu...


Försökte som sagt få nåt vettigt gjort me Chatarina, och jag ska fortsätta iaf en liiiiten stund till, för jag måste ha något att presentera för min handledare imorgon... håhåjaja...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: