Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

dead woman walking...

Kategori: Allmänt


död är jag (känns de som iaf)

kvinna är jag (onekligen)

går gör jag (fast helst inge mer ikväll)


va som sagt å boxades me Maria ikväll =) de va hur skoj men hur jobbigt som helst... men det gick hur bra som helst, känner mig toknöjd =) å Maria sa hela tiden att jag va så stark=) vi hade suttit å pratat om detta i bilen på vägen dit, och jag tyckte att jag inte alls va speciellt stark, men jag kanske va de ändå ;) nice =)

Och eftersom det inte verkar va nåt vettigt på tvn ikväll, så väntar nog ytterligare nåt avsnitt av Sex and the City innan det blir sänggång... Upp tidigt imorrn igen, tvättdag...

Men först en dusch =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: