Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

det finns ingen passande svordomsramsa!!!

Kategori: Allmänt


När jag blev av med tandställningen för, va e de nu?, fyra år sen? ja ja hur som helst, när jag blev av med den fick jag en gomplatta som jag skulla använda under lite mer än ett år, först hela dygn, sedan endast nattetid, senare tre nätter i veckan, osv... sen behövde man den inte längre... anyway, fick för mig för typ ett halvår sen att det vore skoj å prova den igen, bara för å se liksom... Men kunde inte hitta den...

Jag hittade den precis när jag städade nattygsbordet (som stått orört i ett hörn sen innan sommarn)!!! Glad blev jag, men inte lika när jag stoppade den i käften... Faaaaan va ont de gjorde först! Nu börjar de gå bättre iaf...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: