Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Insomniac...

Kategori: Allmänt

mjooo... lite grann e jag nog de... de e ju så himla skönt å sova =)

Jag somnade strax innan tolv igår, och vaknade igen vid halv ett å fick lägga undan boken och släcka lampan =P sen har jag sovit som en stock till väckarklockan ringde klockan 7... men grr då ville jag verkligen inte kliva upp, så jag snoozade ett bra tag... men så ringde mamma strax innan 9 och berättade att jag tydligen inte fått min semesterersättning utbetald under hösten... och den får jag den 10e, men det lär inte va så mkt... men pengar ändå =) e aldrig dumt...

Nu ska jag försöka få till mina intervjufrågor som min handledare ville att jag skulle ha klara den här veckan, så han kan ta en titt på dom innan han åker bort... (hela februari!!!!)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: