Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

mätt och belåten

Kategori: Allmänt


idag blev det en kryddig kyckling/pastagryta med paprika i =) mums mums, men jisses så stark den blev =P

jag drog in mot stan vid halv tolv, och va hemma igen strax före ett, snacka om att man är effektiv ;)

först va jag iväg å tankade bilen, sen drog jag på Elgiganten och köpte en kaffebryggare, tidigare har jag fått koka kaffe eller ta snabbkaffe... Känns bra =) Det blev en av märket OBH Nordica =) På väg mot kassan tog jag en sväng förbi hyllan med hårgrejer, och såklart fick jag med mig en miniplattång, en liten lila fin sak =) blir premiärtur på den åxå idag tror jag =)

sen åkte jag iväg och solade 20minuter, å de va dom längsta 20 minuterna i ett solarium jag varit med om... Radion och fläkten funkade inte... så jag fick ligga och lyssna på surret från solariet och sen blev det tokvarmt eftersom inte fläkten funkade...

efter det åkte jag på affärn och handlade lite, och nu sitter jag här i soffan och kikar på Sex and the City och är fruktansvärt mätt... Ska hämta mig en kopp kaffe och njuta nu, sen blir det en dusch och sen ska jag sätta igång å plugga...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: