Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

2 more hours...

Kategori: Allmänt


sen gör jag kväll =) får då ska det dejtas i mörker igen... ja på tvn alltså ;) de e väl de närmaste dejting jag kommit och kommer på ett tag =P saknar faktiskt lite att ha nån å mysa me... men storkudden i soffan gör ett bra jobb än så länge =)

idag fick jag efter lite diskuterande sluta tidigare än planerat, för att få tid att sitta med uppsatsen... Kände mig lite illa tillmods när jag åkte hem, min handledare har redan varit så givmild med tid för detta och så kommer jag och proppsar på att få ännu lite mer... men jag kände att jag hade kommit in i det så bra igår, och skulle jag då istället sitta med på en konferens skulle hjärnan ändå inte va me... så jag åkte hem, och har nu presterat väldigt bra, enligt min egen mening... jag tog lite mer än en timmes paus för lite tv och en dusch och sen va jag igång igen.. Och sammanlagt har jag väl suttit med uppsatsen i snart tre timmar =) och jag är inte tänkt att ge mig förrän vid åtta, och då ska jag banne mig unna mig ett litet glas rött också ;) mitt i veckan ;)

nehepp... nu måste jag fortsätta =)

ja, och tack Maria för den uppiggande kommentaren ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: