Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ååå himmel, hur ska detta gå??!?

Kategori: Allmänt


ja det är frågan... först ska man behöva bråka med datorn för att muspekaren inte rör sig nästan alls.. då gick jag och hämtade nya batterier... ja då passar det att funka...! =P men det höll inte länge... så jag bytte batterier, men problemet kvarstod... men då kom jag på att jag kan ju lyfta upp sensorn så kanske det går bättre... å mycket riktigt =)

det tog hela dagen innan jag fick prata med handledaren, och innan dess hade han skrämt upp mig... han hade skickat ett mail med kommentarer på uppsatsen och när jag gick igenom den kände jag att det här kommer aldrig att gå att fixa till imorrn... det var mest på sista delen, i övrigt var det bara formalia och ordändringar men hela diskussionen skulle enligt hans kommentarer göras om.... HJÄÄÄÄLP!!!!

men till slut fick jag prata med honom i telefon och då lättade det en aning, vi dividerade hit och dit och har nu hittat en lösning... hoppas jag =P så nu ska jag skriva lite mer på resultatdelen och sen ska jag stuva om och skriva lite mer på diskussionsdelen... å sen ska jag maila tillbaka uppsatsen till honom ikväll... eller det lär väl bli inatt =P och så ska vi höras på förmiddagen imorgon.... uääää...

jag sov 30 minuter inatt... inte bra...! men har inte varit ett dugg trött under praktikdagen som tur är, men jag somnade tvärt när jag kom hem och sov i lite mer än två timmar =P sen kom Emelie förbi och vi fixade våfflor och mumsade i oss ;) de e ju inte Våffeldagen utan anledning ;) men jag tror mitt sömnproblem nog ändå ligger lite i att jag är nervös över uppsatsen... men imorrn när jag lagt den på lådan kan jag inte göra mer... fy fan va najs =)

ögonen var uppspärrade som bowlingklot när jag till slut fick iväg uppsatsen igår, kroppen var helt slut, med det gick inte att sova.... grrr... till slut gick jag och la mig på soffan och somnade strax före fem, väckarklockan ringde halv sex... =S

men nu är det bara att kämpa på med den här uppsatsen och hoppas att handledaren inte hittar så mycket att kommentera på imorgon ;)

Tack Johanna för kommentaren =) den ger mig extra energi ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: