Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

för fy fan va jag e bra =P

Kategori: Allmänt


ja men helt ärligt så är jag det =) för nu har jag fan pressat fram några sidor till på uppsatsen. 21 sidor allt som allt, och ren text är 17 sidor =) och enligt mamma är det dom sidorna som man ska räkna. Så jag ska bara försöka pressa fram 3-5 sidor till nu om inte min handledare säger annat... har nu nämligen mailat det jag skrivit igår och idag så ska han gå igenom det imorrn och återkomma till mig... å dessutom har jag inte skrivit dit allt som jag kommit på under kvällens lopp, helt enkelt för att jag ska få komma i säng någon gång... men jag kan ju säga som så att på garderobsdörren intill datorhörnan får numera också agera anslagstavla =P det sitter ett antal post-it-lappar där om saker jag ska ändra, kolla upp eller lägga in i uppsatsen... jojjemensan, så det ska nog inte vara något problem att pressa fram dom där sista sidorna ;) om nu inte min handledare totalsågar det jag skrivit sen vi sist hördes (igår)... men det tror jag inte han gör...


ja fy bubblan... när jag kom hem vid ett idag så slocknade jag på soffan, och vaknade igen vid halv fyra (!!!), men jag tog det lugnt, kikade lite på tv och fikade och vaknade till... sen efter det, typ en timme senare, placerade jag mig framför datorn och började påta... blev ett uppbehåll i en timme för telefonsamtal lite hit och dit, men annars har jag suttit här hela kvällen... det börjar kännas i kroppen kan jag säga ;)

men nu ska jag äntligen på umgås med kudden några timmar innan man ska upp igen och iväg på praktik för att sen hem och pressa fram dom där sista meningarna på uppsatsen.. å så ska man ju såklart grädda lite våfflor =) har bjudit hit Emelie på lite våfflor och surr en sväng imorrn, för att få skingra tankarna lite innan slutspurten =)

Nä! Godnatt folket och sov gott!

Puss och Kram Skumbanan x 2 (såg att jag glömde det i förra inlägget) ;)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Du e duktig :)

    2010-03-25 | 10:54:30

Kommentera inlägget här: