Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ja men då kör vi då!

Kategori: Allmänt


nu har jag suttit en timme och skrivit och klippt och klistrat på uppsatsen... men fy va less ja e... de e tur jag sitter med ryggen mot fönstret, men det räcker med att jag vet att det är klarblå himmel och strålande sol...!!! Jag vill inte sitta här!!!

men jag måste... jag ska iallafall försöka sitta till tolv, men iallafall till en timme till innan jag beger mig mot Föllinge... Lika bra att åka vid elva tror jag, för då hinner man va ute i solen lite så kan jag sitta inne med gott samvete på eftermiddan...

Dagens mission är att få till typ 5-6 sidor på resultatdelen och sen påbörja diskussionsdelen, så kan jag med gott samvete skicka in uppsatsen ikväll... Sen får jag nog räkna med seeeena kvällar och minimalt med sömn till veckan för att hinna få till den... för in ska den! jag skiter i om jag måste bättra på den, men upp me den ska jag så jag kan lägga det här bakom mig ett tag...!

Nej bäst å sätta fart nu då kanske... =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: